Mar 28, 2011

Today´s Outfit

I don´t follow fashion trends. I buy what I like, without thinking if it´s in or not. I own a LOT of clothes but I always end up wearing the SAME stuff day after day... I think that if from time to time i show you what I wore, that´ll be the perfect excuse to make me wear all the clothes and accessories I haven´t worn for a long time (if ever!)

So, I just need to say that I do not have a specific style. In my closet you can find anything from pants to skirts passing by dresses. I dress according to my mood, though comfort is always a priority for me. Here you can see what I wore today for class. Colorful much? :)

_____________

Yo no sigo las tendencias. Simplemente compro lo que me gusta, sin pensar en si está de moda o no. Tengo un MONTÓN de ropa pero por alguna misteriosa razón siempre termino poniéndome lo mismo... Quizás si les muestro lo que me pongo de vez en cuando, será una buena excusa para obligarme a usar la ropa que hace tiempo tengo olvidada en las gavetas.

Solo me queda decir que no tengo un estilo específico. En mi closet pueden encontrar de todo: de pantalones a faldas pasando por vestidos. Me visto según mi estado de ánimo, pero la comodidad es siempre una prioridad para mí. En estas fotos pueden ver cómo me vestí hoy para ir a clases. Un poco descolorida, no? :)

Very bad photographer! / Qué fotógrafo tan malo! :)




Bag: Mango
Leggings: Rut m.fl.
Cardigan: Mango
Scarf: HM
Dress: Some boutique in Barcelona

No comments:

Post a Comment